- İlk önce elektrifikasyon ve sinyalizasyon sistemi, ardından mekanik sistemler sökülür. Zira söküm yapılırken elektrik akımına çarpılmak istemezsiniz.
--
Raylar vinç yardımıyla kaldırılır ve istiflenir.
--
- Ardından traversler de yoldan kaldırılıp istiflenir.
--
Travers ve ray bağlantılarını sağlayan cıvatalar toplanır.
- Balast taşları platformdan kazılıp, katener direkleri söküldükten sonra demiryolu artık tarih olur.
Bu arada birkaç çocuk demiryolunda kalan son metal parçaları topluyorlar.
Günümüzde bu hat aşağıda gördüğünüz hale getirildi, 2 hatlı demiryolu 3 hatta çıkarıldı. 2'si konvansiyonel olmak üzere (sol taraf) 3. hat hızlı tren yolu olarak kullanılacak. Yaklaşık 1 ay sonra Pendik-Ankara hattı hazır hale gelecek ve hızlı tren seferleri başlayacak. 3 Yıl sonra Gebze-Ayrılıkçeşme ve Halkalı-Kazlıçeşme hattı Marmaray'a entegre olacak. Böylelikle İstanbul'un Doğu-Batı aksında kesintisiz bir raylı sistem ağı olacak. Hızlı trenler ise boğazın altından geçip Halkalı'ya kadar gidebilecekler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder