29 Mayıs 2014 Perşembe

BA' dan Akıllı Outdoor Uygulaması

          Günümüzde tüm işletmeler akıllı teknolojiyi kullanarak hedef kitlelerine istedikleri her an ulaşıp, insanların istek ve ihtiyaçlarına kolayca dokunabiliyor. Hedef kitlelerine bu kadar kolay ulaşabilmeleri doğal olarak müşteri ilşkilerine de yansıyor.
           Akıllı gözlükler, akıllı saatler derken, British Airways’in (İngiliz Havayolları) en son pazarlama kampanyasında akıllı dijital panolar kullanılarak, insanların tatil ve ufak kaçamaklar yapması hedeflenmiş.

           
                               
Londra’nın en yoğun kavşaklarından olan Piccadily Circus kavşağının farklı noktalarında konumlandırılmış panolar, görenleri hayrete düşürüyor. Panoda yer alan çocuk eş zamanlı olarak uçuşa geçen uçağı işaret ederken,panoda bulunan uçağın kalkış ve varış noktaları, varış noktasındaki destinasyonun hava sıcaklığını belirten bilgiler yer alıyor.
British Airways Pazarlama Müdürü Abigail Comber, bu reklamın İngiliz reklam ve havacılık sektöründe ilk olduğunu dile getiriyor. Oluşturduğu etkiyi  düşünürsek, insanların mevcut arzusunu harakete geçirerek, bulundukları yerden başka bir yere gitme isteği oluşturan başarılı bir pazarlama kampanyası olmuş diyebiliriz.



Bildiğiniz gibi artık dünya'da havacılığın merkezi batı'dan doğuya doğru kayıyor. Dubai ve İstanbul transit uçuşlarda önemli bir aktarma merkezi olma konumunda. Türk Hava Yolları' da  özellikle 3. havalimanı döneminde İstanbul'un kendisine ait bir üs olduğunu bu tarz outdoor uygulamaları ile  hem yolcularına hem rakiplerine hatırlatmalı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder